איפור קבוע לטשטוש צלקות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

איפור קבוע לטשטוש צלקות

איפור קבוע או בשמו המקצועי- "דרמו-פיגמנטציה" איפור קבוע לטשטוש צלקותאו "מיקרו-פיגמנטציה" הוא שיטה קוסמטית לאיפור העור על ידי קעקוע קבוע שבו למעשה מוחדר לעור פיגמנט בעל צבע על ידי מחט. שיטה זו מחולקת לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה עונה על צרכים שונים.

שיטה אחת היא של איפור קבוע אסתטי אשר מיועדת לנשים שמעוניינות להדגיש יותר את תווי הפנים ולהיראות יפות ומטופחות לאורך כל היום, לנשים שלא רוצות לבזבז זמן יקר בבוקר על מנת להתאפר תוך התארגנות לעבודה או לנשים אשר רגישות לחומרי איפור שונים.

שיטה נוספת היא איפור קבוע פרא-רפואי שמעניקה פתרון מצוין במצבים שהרפואה הפלסטית לא יכולה לסייע, כמו למשל איפור קבוע לצורך העלמה של פגמי פיגמנטציה, איפור קבוע לטשטוש שפה שסועה, איפור קבוע לצורך מילוי קרחות בקרקפת, שחזור של פטמות ושל עטרות אחרי ניתוחי כריתת שד ושחזור שד, הסוואה של נגעי עור ואיפור קבוע לטשטוש צלקות שנוצרו לאחר ניתוחים או מסיבות אחרות. איפור קבוע על כל סוגיו מחזיק מעמד במשך מספר שנים. איפור קבוע פרא-רפואי נועד למטרת שיקום העור והוא יכול להיעשות אך ורק על ידי אנשי מקצוע מומחים במיוחד לתחום.

צלקות בגוף

צלקות הן תוצאה של החלמת הגוף מ"טראומות" מסוימות שהוא עבר כגון כוויות, אינפקציות או ניתוחים. מערכת החיסון שלנו יוצרת באופן טבעי תהליך של חידוש העור באותו אזור בו אירעה הטראומה הגופנית. התהליך של חידוש העור יוצר צלקות, שעל פי רוב הן שונות במרקם ובצבע הטבעיים שהיו על גבי העור קודם לכן.

הליך הטיפול

במהלכו של טיפול האיפור הקבוע ישנה תחושה של עקצוץ, ויתכן אף כאב באותו אזור בגוף בו נמצאת הצלקת ושאותו מקעקעים. סף הכאב עשוי להשתנות בין האזורים המטופלים בגוף. ישנם אזורים שבהם הרגישות לכאב היא גבוהה יותר מאשר באזורים אחרים. קיימת אפשרות להשתמש בחומרים שונים למטרות אלחוש המקום ולהקלה על הכאב.

חומרי הצביעה המוחדרים לעור

הצבעים (פיגמנטים) אשר מוחדרים אל תוך העור בתהליך של איפור קבוע לטשטוש צלקות מבוססים על מינרליים ועל חומרים טבעיים נוספים. חשוב מאוד לבדוק כי אותם החומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות. אלו הם חומרים שונים מהחומרים המוחדרים לעור בתהליך קעקוע לשם קעקוע, מכיוון שהם מוחדרים לשכבה העמוקה של הדרמיס.

ההרגשה לאחר הטיפול

לאחר הטיפול יכולה להיווצר אדמומיות או נפיחות קלה באותו אזור בגוף שטופל. באזורים בגוף בעלי רגישות יתר יתכנו שטפי דם ונפיחויות למספר ימים. לצורך טיפול מקומי באדמומיות או בנפיחות מומלץ להשתמש בקרח שיכול להעלים אותן, ובעזרתו לעסות את האזור בקומפרסים שיזרזו את תהליך ההחלמה.

הבדלי הצבעים בעור משמעותיים בימים הראשונים שלאחר הטיפול והם עשויים להיראות מלאכותיים. כעבור מספר של ימים האיפור הקבוע דוהה מעט והופך להיות דומה לצבע הטבעי של העור. לעתים נדירות עלולה להתפתח באזור הצלקת אינפקציה, אך היא ניתנת לטיפול בעזרת כדורים, וכן מומלץ מאוד להימנע במשך תקופה מסוימת מחשיפה מיותרת לשמש.

תוצאות הטיפול

במהלך הימים הראשונים שלאחר הטיפול, העור מתחדש ותאי האפידרמיס (זוהי השכבה החיצונית והעליונה בעור אצל יצורים רב תאיים והיא מגינה על שכבות העור הפנימיות) מתחדשים גם הם. כעבור שבועיים לאחר הטיפול אפשר להבחין בתוצאות ראשוניות של איפור קבוע לטשטוש צלקות, כאשר תהליך התחדשות העור מגיע לסיומו. גוון העור מתייצב באופן סופי לאחר חודש ממועד הטיפול.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן