טיפול בצלקות על ידי גלי רדיו

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפול בצלקות על ידי גלי רדיו

צלקות שנותרות על עור הגוף לאחר פציעה יכולות להיות מטרד שרבים אינם יכולים לשאתו. עורנו מורכב משכבה חיצונית – האפידרמיס ומשכבה פנימית – הדרמיס. כאשר מתרחשת פציעה המופיעה  על פני השטח של העור, האפידרמיס עובר תהליך טבעי של ריפוי בצורת התחדשות תאי עור.טיפול בצלקות על ידי גלי רדיו

צלקות מתרחשות לאחר פציעה בשכבת הדרמיס. סיבי הקלוגן נקשרים באופן לא תקין ויוצרים מופע של עור בצורת צלקת. טיפול בגלי הרדיו מופנה ישירות ובצורה מבוקרת אל שכבת הדרמיס מבלי לפגוע בשכבת העור החיצונית.

המכשירים שפועלים על גלי רדיו בעלי טווחים משתנים, הם חדשניים  ומאפשרים להגיע לטשטוש אפקטיבי של כל סוגי הצלקות, כמעט ללא תופעות לוואי. הטיפול נעשה באמצעות מכשיר השולח חום בתדירות של גלי רדיו אל תוך שכבת העור הפנימית – הדרמיס, תוך כדי פגיעה מינימאלית בשכבת העור החיצונית – האפידרמיס.

שכבת העור הפנימית – הדרמיס היא זו שאחראית על תהליכי הריפוי הפעיל של העור. חום מבוקר המגיע אל שכבת הדרמיס מעורר תהליכים של יצירת תאי קלוגן ואלסטין האחראים על חידוש העור וגמישותו.

המכשיר בנוי בצורת ראש מנוקב בפינים של אלקטרודות פעילות כך שהאנרגיה המופקת ממנו מתחלקת על פני שטח רחב, מה שמגביר את יעילות הטיפול. העור סביב הנקבים מקבל גירוי מבוקר שמפעילו ליצירת תאי קלוגן חדשים.

למכשירי הטיפול בגלי רדיו מרובי הטווחים ישנה אפשרות של וויסות עוצמת הגלים המוחדרים לשכבת הדרמיס. עור דק יטופל במספר נמוך של פינים פעילים ועור עם צלקת עמוקה יטופל במספר מקסימלי של פינים פעילים.

כיצד המכשיר פועל

הטיפול נעשה באמצעות העברת ידית עם פינים על פני הצלקת, שמחדירים חום בתדר של גלי רדיו בטווחים משתנים. הפינים יוצרים נקב זעיר בשכבת האפידרמיס דרכו מגיע החום בעוצמה הרצויה ישירות אל שכבת הדרמיס. ניקוד העור יוצר פציעה מבוקרת המאיצה ייצור קלוגן  על ידי העור הבריא סביב הנקבים. גלי הרדיו גורמים לקילוף ואידוי של תאי העור הפגומים.

 כיצד נעשה הטיפול

בשלב הראשון מורחים קרם אלחוש על כל אזור הצלקת המיועד לטיפול. לאחר שהאזור רדום מעבירים את ידית המכשיר על הצלקת. התחושה היא של חום קרוב מאוד לעור. חומר ההרדמה מספיק בכדי שלא יורגש כאב.

על פני העור ייראו נקודות אדומות קטנות שיגלידו לאחר כיומיים. לאחר כיומיים נוספים ינשרו הגלדים. יש לחזור על הטיפול בין 4-10 פעמים במרווח של חודש בין טיפול לטיפול – בהתאם לסוג הצלקת, עומקה ומיקומה.

יתרונות הטיפול בגלי רדיו על פני טיפולים דומים

  • הטיפול מתאים לכל סוגי העור ולכל צבעי העור
  • ניתן לטפל בכל מקום בגוף ובכל סוגי הצלקות
  • חשיפה לשמש לאחר הטיפול אינה מסכנת את המטופל
  • טיפול דינמי – מעורר תהליכי ריפוי טבעיים של העור
  • ההתאוששות מהטיפול מהירה ואין צורך לשתק את החיים בזמן ההחלמה
  • הטיפול מבוצע במרפאה ולא בחדר ניתוח
  • זהו טיפול לכל החיים. לא צפויה נסיגה בתוצאות הסופיות של סדרת הטיפולים

מתי לא כדאי לעשות טיפול בגלי רדיו

  • עור במצב של דלקת פעילה
  • במידה וטופלת בראוקוטן עליך להמתין לפחות חצי שנה עד לתחילת הטיפול בגלי רדיו
  • בעלי שתלים חשמליים – קוצב לב למשל אינם יכולים לעבור טיפול בגלי רדיו
  •  מטופלים עם מחלות עור פעילות דוגמת הרפס
  • אנשים עם עבר של סרטן עור

לסיכום: טיפול באמצעות גלי רדיו הוא טיפול פורץ דרך בצלקות בכך שהוא תוקף ישירות את שכבת העור בה מתרחש תהליך לא תקין של התחלקות תאי הקלוגן. זהו טיפול שמבטיח טשטוש פרמננטי של צלקות מכל הסוגים, לכל סוגי העור.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן