הסרת צלקות בלייזר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

צלקות הינן בעיה אסתטית אשר מפריעה ומורידה את איכות חייהם של אנשים רבים הסובלים מהם. שיטות שונות מתפתחות ונחקרות במטרה להעלים ולהפחית את הצלקות. גם אם לא קיימים עוד טיפולים אשר יכולים להעלים את הצלקות כליל, הסרת צלקות בלייזר הינה שיטה אפקטיבית אשר נותנת תוצאות מספקות.

הטיפול בלייזר צבר תאוצה ונעשה פופולארי יותר ויותר, הן בתחום הטיפול בצלקות והן בתחומי הטיפול האסתטי בכלל (הסרת שיער, הסרת קעקועים ועוד). יכולת הדיוק שלו מחד, וחוסר הפולשנות של התהליך, מאידך, הופכים אותו להיות כלי טיפול עתידי המבטיח רבות.

טיפול לייזר – לאילו צלקות הוא מיועד?

שיטת הלייזר יכולה להיות אפקטיבית לכל סוגי צלקות, בין אם הן נגרמו מאקנה בפנים, ובין אם הן נגרמו מניתוח כירורגי בכל אזור בגוף. כמו כן, שיטת הלייזר יכולה להתאים למגוון גדול של מרקמי עור ואנשים שונים, כך שהמגבלות על השיטה והתוויות הנגד הינן מועטות הודות למכשירי הלייזר השונים הנמצאים בשוק. צלקות קלואידית וצלקות היפרטרופיות, אשר הינן צלקות רחבות ואדומות על פי רוב, יכולות להיות מטופלות באמצעות לייזר כשיטת הבחירה הראשונית.

צלקות קטנות או צלקות הנמצאות באזור הפנים ודורשות טיפול מיוחד, יכולות אף הן להיות מטופלות בעזרת לייזר המיועד לכך. מכשירי הלייזר שונים זה מזה במידת התמקדותם באזורים ספציפיים. לפני הטיפול, יש להיוועץ עם רופא עור מומחה אשר יוכל להתאים את סוג המכשיר לצלקת המדוברת לסוג העור הקיים, בכדי להשיג את התוצאות האופטימליות משיטה זו.

הסרת צלקות בלייזר – הליך הטיפול

יתרונו הגדול של הטיפול בלייזר להסרת צלקות בניגוד לניתוחים הכירורגיים, הוא בכך שאינו פולשני, ולכן הוא מאפשר זמן החלמה קצר יותר ותופעות לוואי מועטות יותר. הפולסים אשר נפלטים ממכשיר הלייזר מצליחים להקריש דימומים אשר התרחשו באזור הצלקת ובדרמיס, ולעודד יצירה וחידוש העור במקום.

יתרונו הגדול של הלייזר הוא בכך שאינו פולש לשכבת האפידרמיס ולכן הינו בטוח לשימוש.  במהלך הטיפול, מקוררת שכבת העור על מנת לא לגרום לכוויה נוספת. ישנם פיתוחים נוספים וחדשניים של מכשירי לייזר מתקדמים יותר ובעלי מרכיבים נוספים.

הטיפול בלייזר מלווה בהרדמה מקומית, ונעשה תחת בקרה רפואית צמודה. לאחר הטיפול יש למרוח קרמים שונים ולהימנע מיציאה וחשיפת העור לשמש. הטיפול עצמו לא מלווה בכאבים, אולם יש להקפיד כי המבצע הוא רופא מומחה ובעל ניסיון במכשיר המדובר. יתרונו של הלייזר הוא בדיוק רב אליו הוא יכול להגיע, ללא פגיעה ברקמות הבריאות הנמצאות מסביב לצלקות.

סיכויי ההצלחה

סיכויי ההצלחה של הלייזר בהסרת צלקות נחשבים לטובים יחסית. היתרון הגדול שיש בשימוש בלייזר הינו בבטיחות הגדולה אשר הוא מגלה. הכאבים והזיהומים לאחר טיפול זה הינם נדירים ושוליים. כמו כן, זמן הריפוי ותהליך ההחלמה הינו קצר ונטול כאבים כמעט לחלוטין. טיפול בלייזר אינו טיפול חד פעמי, ודורש לפחות עוד שניים או שלושה טיפולים נוספים. טיפול בצלקות אקנה באמצעות לייזר למטרות טשטוש צלקות הינו מאכזב בהשוואה לצלקות אחרות הנגרמות מניתוחים כירורגיים.

הצלחתו של הלייזר בהסרת צלקות הוא בצמצום גודלה של הצלקת, יש האומרים כי הצמצום יכול להגיע עד כ 80% משטח הצלקת המקורי. לכן, הלייזר יעיל בטשטוש הצלקת עד לגודל לא משמעותי אשר מהווה כלי יעיל בטיפול מסוים בצלקות. מעבר לכך, בצלקות קולואידיות, הלייזר מאפשר את הורדת הגירוי והגרד הנלווים ומשפר את מראה הצלקת. פעמים רבות, שילוב של לייזר עם תכשירים נוספים או CO2 מאפשר את החלקת הצלקת עד לגובה פני העור.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן